piątek, 1 września 2017

Back to school wielki powrót do szkoły i organizacja !


Nadszedł ten czas ! Kiedy zaczyna się ciągła myśl w głowie, że już do szkoły :( . Zaczyna się ciągłe zmęczenie nauka i odpowiedzialność, duża odpowiedzialność, bo to my, ja,ty i on odpowiadamy za swoją przyszłość za to co będziemy robić w życiu, ile będziemy zarabiać . Szkoła,nauka i cała edukacja to tak naprawdę nasza przyszłość i to od nas zależy jakim człowiekiem chcemy być w przyszłości jeżeli tak naprawdę odpuszczamy sobie w szkole to nie mamy zbyt wysokich celów, natomiast jeżeli uczymy się na sprawdziany jesteśmy żądni wiedzy to właśnie oznacza iż mamy ambicje i chcemy coś osiągnąć w życiu . Właśnie tylko jak się do tego zabrać skoro każdy nauczyciel wymaga, każdy zadaje coś do nauki  i myśli że jego przedmiot jest najważniejszy,a my po za szkołą nie mamy żadnych obowiązków ani swojego życia prywatnego. GRUNT to być systematycznym i zorganizowanym przedstawię wam jak ja w bardzo prosty sposób "ogarniam" te wszystkie sprawdziany kartkówki klasówki zadania domowe jest to bardzo proste


1.Co miesiąc robię taką kartkę gdzie mam dni tygodnia oraz miesiąca strzałkami wypisuje sobie jakie mam obowiązki szkolne



2 Systematyczne oraz przejrzyste prowadzenie notatek nawet gdy nie ma mnie w szkole zawsze uzupełnienia notatki aby mieć potem wszystkie tematy do nauki.
3 Odrabianie zadań domowych od razu po lekcjach. Z doświadczenia wiem że jeżeli odrabiamy lekcje dzień przed lekcjami to o wielu zadaniach zapominamy ponieważ niektóre przedmioty są raz w tyg i po takim czasie nie pamięta się o tym GORZEJ JAK SIĘ WIE O NICH A SIĘ ICH NIE ODRABIA bo czasem też tak bywa 😅😂.
4 Moim wielkim sprzymierzeńcem są kartki ściągi . Co to? Nie to nie żadne ściągi ! Są to kartki A4 z których się uczę, mam na nich najważniejsze informacje z całego działu lub jakieś słówka opisane moimi słowami zawsze mogę dzień wcześniej  wracając do domu sobie powtórzyć lub pouczyć na spr który mam jutro a nie muszę ze sobą nosić całego zeszyty lub jeszcze gorzej  szukać jakiś informacji,a jest to również pomocne przed samym spr kiedy chce sobie tylko na szybko coś powtórzyć lub sama siebie przepytać .
5 Ostatnią ważna rzeczą w mojej organizacji są moje zeszyty, które maja specjalne przegródki i mogę sobie wkładać w nie karteczki z zadaniami domowymi spr czy rzeczami które powinnam powtórzyć lub do nich wrócić uważam ze jest to potrzebne niż mam potem szukać tego w zeszycie, a jak nie znajdę to myślę że nic nie było a tak otwieram i mam !

I to na tyle niby 5 zasad a jakich przydatnych także życzę wszystkim w roku szkolnym 2017/2018 !
Jeżeli macie jakieś super sposoby to piszcie w komentarzach może coś podłapie :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 nati blog , Blogger